• 17-04-2022, 18:37:26
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı iftarlar,günlük XXX-X.XXX TL arası bir gelirim var aşırı para harcayan birisiyim hepte boş yerlere sizlerden bi fikir almak istiyorum,siz gelirlerinizi nerelere yatırıyorsunuz veya nerelerde tutuyorsunuz malum banka hesabında olunca şeytan düdüklüyor Boş yere yaptığım harcamaları kısmak için neler tavsiye edersiniz.
  • 17-04-2022, 18:40:11
    #2
    Gold.
  • 17-04-2022, 18:40:35
    #3
    Hisse senedi ve kripto
    Yatırım tavsiyesi değildir.
  • 17-04-2022, 18:41:48
    #4
    Valla ben anca karnımı doyuruyorum kazandığımda yemeğe kıyafete faturalara gidiyor yani😅

    Nadiren se olsa kalırsa biraz kriptoya biraz altına vs paylaştırıp o parayı unutuyorum(harcamışsınız gibi düşünün)
  • 17-04-2022, 18:41:51
    #5
    Bakkal, manav kasap.
    Sagolsunlar hızlarına yetişemiyoruz öyle bir değerleniyor ki hergun ertesi gunden ucuza alıyoruz
  • 17-04-2022, 18:42:44
    #6
    Yiyerek. Kazanıyorsam yiyeceğim bir kere geliyorsun dünyaya
  • 17-04-2022, 18:44:43
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Maşallah bu ne gelir böyle ne iş yapıyorsunuz? boşa para harcıyorsanız bana verebilirsiniz hocam bir ramazan hediyesi 100 lira bile mutlu eder beni.
  • 17-04-2022, 18:45:58
    #8
    borç ödeyerek
  • 17-04-2022, 18:46:48
    #9
    Borçlarımızı ödüyoruz yettiği kadarıyla.
    • smmcem
    smmcem bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.