• 14-04-2022, 02:30:29
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Golf 2.0 R (7,5)
  • 14-04-2022, 02:32:38
    #11
    Tesla Model S
  • 14-04-2022, 02:33:15
    #12
    bir kere içine otursamda yeter
    volvo xc90 maalesef anca hayal ederim
  • 14-04-2022, 02:33:19
    #13
    nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1967 model siyah bir Mustang Shelby alana kadar, araba almamaya söz verdim kendime Olur da işler planladığım gibi giderse 35'ime kadar alacağım, her ay farklı bir R10 üyesiyle de birer saat turlayacağım. Sözüm olsun ulan.

    hocam insan buna binmeye kıyamaz ki
  • 14-04-2022, 02:34:56
    #14
  • 14-04-2022, 02:35:07
    #15
    1954 Packard Panther Daytona Güzel olurdu ama XC90 var bi hayalimiz
  • 14-04-2022, 02:36:55
    #16
    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tesla Model S
    tesla model s plaid imkanım olsa kiralamak isterdim hocam şöyle haftalık veya aylık elime geçecek keyif sürüşü yapacağım 1,9 saniyede 0-100 ne demekmiş birde içinden bakalım
  • 14-04-2022, 02:37:01
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Chevrolet Suburban 2018 : )


  • 14-04-2022, 02:38:40
    #18
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tesla model s plaid imkanım olsa kiralamak isterdim hocam şöyle haftalık veya aylık elime geçecek keyif sürüşü yapacağım 1,9 saniyede 0-100 ne demekmiş birde içinden bakalım
    Aslında benim derdim çok hızlı olması falan değil ben elektrikli araçlar haliyle de bu alandaki en köklü şirket olan Tesla'nın felsefesini seviyorum Sedan sever birisi olarak da Model S hoşuma gitti. Kiralama konusuna katılıyorum ama Tesla kiralama üzerine bir girişim olsa iyi para kazanılır.