Hangi arabayı almak isterdin hayalin var mı
54
●2.288
- 14-04-2022, 02:33:15bir kere içine otursamda yetervolvo xc90 maalesef anca hayal ederim


- 14-04-2022, 02:33:19hocam insan buna binmeye kıyamaz kinasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2022, 02:36:55tesla model s plaid imkanım olsa kiralamak isterdim hocam şöyle haftalık veya aylık elime geçecek keyif sürüşü yapacağım 1,9 saniyede 0-100 ne demekmiş birde içinden bakalımademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2022, 02:37:01Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Chevrolet Suburban 2018 : )

- 14-04-2022, 02:38:40Aslında benim derdim çok hızlı olması falan değil ben elektrikli araçlar haliyle de bu alandaki en köklü şirket olan Tesla'nın felsefesini seviyorumParamedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sedan sever birisi olarak da Model S hoşuma gitti. Kiralama konusuna katılıyorum ama Tesla kiralama üzerine bir girişim olsa iyi para kazanılır.


Olur da işler planladığım gibi giderse 35'ime kadar alacağım, her ay farklı bir R10 üyesiyle de birer saat turlayacağım. Sözüm olsun ulan.

