@Admin;
Liderlik sıralamasında hata var. Içerik sayısını doğru vermiyor. Ayrıca ilk 10u göstermiyor ilk 7yi gösteriyor. Anlık mesajlaşma, anlık bildirim ve mobil de getirilse artık iyi olur. R10 forum anasayfası da çok doldu. Girip kayboluyoruz. Emeği geçenlerinin ellerine sağlık. Sıkıldıkça içerik girerim.
Edit: R10 hesabımla giriş yapınca profil fotoğrafımı çekmiyor.
İçerikler yüklendiğinden footer kısmını göremiyoruz.
Içeriğe girdikten sonra menüye dönene kadar uzun sürüyor. Ayrıca yine içerikler aşağı yönde yüklendiğinden footer göremiyoruz.
İçeriğe girdikten sonra alt kısımda yeni içerikler çıkıyor. Bu içeriklerde Favorilere Ekle A‐ A+ çalışmıyor. Paylaş buttonuna basınca sayfa üste gidiyor ve paylaş kısmı da çalışmıyor.
Önerim: R10 iş ilanı vermek ücretsiz veya ucuz olsun.
İnteraktif R10 Blog Yayında!
327
●23.126
- 12-04-2022, 15:38:27Ben UX olarak da çok beğendim. Emeği geçen herkesi tebrik ediyorum.
- 12-04-2022, 15:53:10Güzel olmuş fakat takıldığım nokta daha yeni açılan blog için reklam ücreti belirlemiş olmanız yanlış olmuş. Ayrıca work'da ilan açılış için daha uygun fiyat belirlerseniz en azından bir süre oraya daha çok ilan girilebilir.
+ Bayadır default temadan moderne geçiş çalışmıyor haberiniz olsun : )


