• 12-04-2022, 15:20:23
    Ekibi tebrik ederim, çok başarılı çalışma olmuş. Her zaman ki gibi R10'a yakışan bir iş .💪👏
  • 12-04-2022, 15:23:19
    çok tatlı olmuş. yapıyorsunuz bu sporu
  • 12-04-2022, 15:24:31
    Hayırlı olsun kazasız belasız
  • 12-04-2022, 15:25:34
    Aranan Kan Bulundu Sonunda! Hayırlı olsun r10!
  • 12-04-2022, 15:27:30
    Öncelikle hayırlı olsun. Ancak artık r10 ekranı bir bana mı karmaşık ve çok dolu geliyor Bir de yandan açılan reklam da denk gelse daha fena olurdu burası
  • 12-04-2022, 15:28:11
    Gördüğüm kadarıyla çok emek harcanmış. Emeği geçen herkesi tebrik ederim. Geriye tek birşey kaldı; R10 mobil uygulaması.
  • 12-04-2022, 15:31:53
    İçerik oluşturma rehberine görsel kapak hazırlama da eklenebilir bloga uygun kapaklar hazırlanırsa tasarımsal açıdan daha iyi olacağını düşünüyorum
  • 12-04-2022, 15:33:10
  • 12-04-2022, 15:34:54
    Yerimizi aldık.

    #Takipedenitakipederim 🤣

    https://www.r10.net/blog/mtersoz