• 12-04-2022, 14:31:38
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farklı bir tarayıcıdan da dener misiniz?
    Farklı tarayıcıda ki diğer hesabım ile giriş yapabildim ama bu hesapla chrome üzerinden giriş yapamıyorum maalesef.
  • 12-04-2022, 14:34:57
    Hayırlı olsun
  • 12-04-2022, 14:34:57
    hayırlı uğurlu olsun gayet güzel olmuş
  • 12-04-2022, 14:34:59
    Hayırlı olsun. r10'un büyüyerek Google gibi kendine ait konsol, adsense gibi hesap açıp hem kendne hem de geliÅŸtiricilerine gelir getirmesini umuyorum. 🤝🙂
  • 12-04-2022, 14:35:48
    Hayırlı uğurlu olsun
  • 12-04-2022, 14:35:56
    <?php

    echo "Tek kelime ile <bold>YARATICI</bold>";

    ?>
  • 12-04-2022, 14:37:16
    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farklı tarayıcıda ki diğer hesabım ile giriş yapabildim ama bu hesapla chrome üzerinden giriş yapamıyorum maalesef.
    Google Chrome mobilden denendi sorunsuz giriş yapılıyor. Tarayıcıda yaptığınız bir ayar buna neden olmuş olabilir. Uygulama yöneticisinden tarayıcının verilerini tamamen temizleyerek, tarayıcıyı silip yeniden yükleyerek veya tarayıcıyı 2. uygulama olarak klonlayıp o şekilde bir giriş denerseniz daha iyi anlaşılır.

    Ek olarak giriş yapabildiğiniz tarayıcıda bu hesabınızla da giriş yapıp yapamadığını da kontrol eder misiniz? @Mücahit;
  • 12-04-2022, 14:37:40
    Hayırlı Olsun !
  • 12-04-2022, 14:37:50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Açıkcası bekliyordum r10'dan öyle bir yenilik ve temasıyla aşırı uyumlu olmuş. Bu kadar büyük topluluğun içerik paylaşması herkes açısından çok iyi şey hayırlı olsun diyoruz