• 12-04-2022, 01:31:46
    #10
    Çok mantıklı hocam dediğiniz gibi herkesin işine yarar bence
  • 12-04-2022, 01:36:07
    #11
    Bu iyiliginizi ve temiz kalbinizi suistimal edebilecek insanlar bulunmaktadir hocam, her insan düsündügünüz gibi cikmayabilir bilginize
  • 12-04-2022, 01:37:32
    #12
    Abi aylık 40 bin lira kazanıyorum ama öğrenciyim olur mu 😂
  • 12-04-2022, 01:38:01
    #13
    Güzel bir düşünce olmuş, inşallah suistimal edilmez.Yardıma ihtiyaç olursa buradayız hocam
  • 12-04-2022, 01:40:46
    #14
    Hem Benim gibi öğrenci arkadaşlara yarar sağlar hem diğer insanlara yarar sağlar
    Gayet güzel olur
  • 12-04-2022, 01:48:21
    #15
    Kişisel Rütbe
    Öğrenciyim şu aralar boşum ama tekrar stajın başlayacak bu ay staj parası almayacak olsam bile bazı arkadaşların işine yarayacaktır yinede
  • 13-04-2022, 00:07:06
    #16
    Öğrenciyim hocam eğitimi alabilirim