• 08-04-2022, 16:16:32
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar ben ilk günlerde açık arttırma şeklinde çokta iyi olmayan nftmi 70 dolara satışa sundum ve sergilendikten hemen sonra teklif geldi ve 2 gün sonra yani bügün satışı gerçekleşti.
    Siz ne kadar sattınız veya satabildiniz mi ? Forumdaki top kazanç ne ?

  • 08-04-2022, 16:22:11
    #2
    ya bi alabilseydim şov yapıcaktımda, bundan sonra nerde alabilirim acaba?
  • 08-04-2022, 16:23:11
    #3
    deffydark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya bi alabilseydim şov yapıcaktımda, bundan sonra nerde alabilirim acaba?
    İleride yine etkinlikler olur hocam kaçırmayın
  • 08-04-2022, 16:25:32
    #4
    50 dolara koydum alan olmadı 40 yaptım hala duruyor 😀 gerçi şu tipe 40 da fazla 😀
  • 08-04-2022, 16:25:54
    #5
    bende bu var ama napacağım bilmmiyorum


  • 08-04-2022, 16:27:21
    #6
    Ramazanyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende bu var ama napacağım bilmmiyorum


    Şuan bunun şatışı yok sanırım belki ileride listelenebilir
  • 08-04-2022, 16:28:15
    #7
    Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 dolara koydum alan olmadı 40 yaptım hala duruyor 😀 gerçi şu tipe 40 da fazla 😀

    Hocam aslında bu da pek değerli değildi anlamadım
  • 08-04-2022, 16:32:43
    #8
    https://www.hizliresim.com/73r1oss
    20 dolara koymuştum satılmış
  • 08-04-2022, 16:36:48
    #9
    nizmucahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.hizliresim.com/73r1oss
    20 dolara koymuştum satılmış
    Hayırlı olsun