Arkadaşlar ben ilk günlerde açık arttırma şeklinde çokta iyi olmayan nftmi 70 dolara satışa sundum ve sergilendikten hemen sonra teklif geldi ve 2 gün sonra yani bügün satışı gerçekleşti.
Siz ne kadar sattınız veya satabildiniz mi ? Forumdaki top kazanç ne ?