• 08-04-2022, 04:31:32
    #28
    İftar sandım nası bir sahur bu
  • 08-04-2022, 05:48:59
    #29
    bunlar adamız diyerek piyasada dolaşan,
    ailesinin yüzüne bakarken hatta çocuklarının yüzlerine bakarken utanmayan siyasetçilerden oluşma bir gençlik, ne bekliyorsunuz ?
    Devletin ve Milletin kanını emen kene gibi varlıklardır.
    bu benim gözümde böyledir.
    bir kaç mesaj yukarıda adam aldığı soğanın hesabını yapıyor.
    kimisi ise lokum tozu süt tozu çekiyor.
    bunların Allahı varsa? bizdeki ne?
  • 08-04-2022, 05:49:27
    #30
    EXE61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdım yazdım sildim.Senin benim vergilerimle yemiyorlar ne münasebet hepsi cebinden verdi ortamın parasını olurmu öyle şey hiç bu zamana kadar böyle birşey duydukmu vatandaş olarak asla canım günah işliyoruz haklarına girerek.Yoldan geçen biriside geçen 2 milyon burs aldığı ortaya çıkmıştı bunun ağ babalarının bursunu oturup düşünelim birazda mesela ? ama yok canım olurmu bizim vergilerimizle falan olmamıştır yani hepsi 50 şer lira attılar yanlış yansıtılmış.
    bunu yıllardır r10da yaşıyorum hocam.
  • 08-04-2022, 08:07:23
    #31
    şatafat bunun neresinde hocam

    altu üstü serpme kahvaltı o kadar kişiye

    bunların yatacak yeri yok
  • 08-04-2022, 09:00:10
    #32
    taşıyorum şirketi estonyaya yiyosa da oranın akplileri yesin benim vergimi, helali hoş olsun.
  • 08-04-2022, 10:24:25
    #33
    İlk sayfada bir tane kafasız var benim vergimle yemiyorlarsa çok iyi ortam demiş 😅
  • 08-04-2022, 11:17:22
    #34
    Bu kadar vergiye bu performansı yakıştıramadım.

    Nerde havuzda barbekü?
  • 08-04-2022, 11:27:57
    #35
    Her şeyi geçtim. Masada kalan yenmeyen yemeklerle 200 300 kişi daha doyar.
    Allah bizi dincilerden korusun.
  • 08-04-2022, 11:59:42
    #36
    Kurumsal PLUS
    İnsanların eğlenmeye hakkı yok mu? Ne bu linçlediğiniz? Gayet normal şekilde eğleniyorlar.

    Almanya'dan herkese selamlar...