• 08-04-2022, 15:31:12
    #46
    Zehir zıkkım olsun.
  • 08-04-2022, 15:37:04
    #47
    Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin,
    Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin!
  • 08-04-2022, 16:14:19
    #48
    Ceku92 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verdiğim vergiler ile onların boğazından 1 kuruşum bile geçtiyse Hakkımı Helal Etmiyorum Haram zıkkım olsun kesinlikle.Bu dünya gelip geçici yiyebildiğiniz kadar yiyin için.En büyük günahlardan biri yetim hakkı yemek,devletin malını yemek (savaşta ölsen bile şehit sayılmazlar).Allah büyük.
    Allahım bu arkadaşın dediklerine aynen katılıyorum. Haram zıkkım olsun
  • 08-04-2022, 16:41:12
    #49
    Konu linç ve de beddua yeri gibi olmuş. Ama cidden hakları var, bu ne şatafat, bu ne ışıltıdır. Ciddi ciddi dile getirmek isterim ki, eğer durum hakkında bu şatafat üzerinde tek bir hakkım, tek bir vergimin kullanılması dahi varsa ahirette karşınıza dikilirim sefiller...
  • 08-04-2022, 16:45:17
    #50
    trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanki dansöz oynatıp nargile mi çekiyorlar? Avizeler biraz havalı diye bir ton laf etmeye gerek yok, bugun en kötü kahveci de bile şaşalı avizeler, oturma grupları mevcut, en kötü 2 katlı avmlerde bile sahur ve iftar için 2 kişilik müzik grubu mevcut ama çay kahve 10tl, altın bulmuş gibi saldırmanın manası yok ama muhalif olmak taşı sıkıp suyunu çıkarmak demek.

    Ayrıca bu video muhalif bir partiden gelseydi savunma aynen şu şekil: Abi zaten o insanlar belirli bir gelir seviyesindeki insanlar, ağzı kokan adamı ilçe başkanı yapacak değiller, bırakın artık şu fakir edebiyatını, benim vergilerimle yemedikten sonra gayet güzel bir ortam.
    Savcı bakan bedava et dağıtıyordu Ağrı'da bir git bakalım versinler sana da makarnadan gına gelmiştir iyi gelir fakir edebiyati yapmak ayrı bir şey ramazan ayinda göze soka soka gösteriş yapmak ayrı. Eminim ki seni 10 kere satın alacak güçte maddi yapim ve bir o kadarda muhalif biriyim. At gozlugune devam et sen
  • 08-04-2022, 16:50:05
    #51
    Üyeliği durduruldu
    trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanki dansöz oynatıp nargile mi çekiyorlar? Avizeler biraz havalı diye bir ton laf etmeye gerek yok, bugun en kötü kahveci de bile şaşalı avizeler, oturma grupları mevcut, en kötü 2 katlı avmlerde bile sahur ve iftar için 2 kişilik müzik grubu mevcut ama çay kahve 10tl, altın bulmuş gibi saldırmanın manası yok ama muhalif olmak taşı sıkıp suyunu çıkarmak demek.

    Ayrıca bu video muhalif bir partiden gelseydi savunma aynen şu şekil: Abi zaten o insanlar belirli bir gelir seviyesindeki insanlar, ağzı kokan adamı ilçe başkanı yapacak değiller, bırakın artık şu fakir edebiyatını, benim vergilerimle yemedikten sonra gayet güzel bir ortam.
    Bu mesajı okurken ben utandım. Ama yazarken siz utanmadan sıkılmadan yazabiliyorsunuz. Gerçekten takdire şayan bir durum.
  • 08-04-2022, 17:07:49
    #52
    malum kişiler tarafından İBAN bekliyoruz
  • 08-04-2022, 17:14:39
    #53
    @osmanlitorunu; hocam Osmannı zamanı da böyle şaşalı iftar organizasyonları olur muydu dedelerinizin iktidarı zamanında?
  • 08-04-2022, 17:33:53
    #54
    Haramla sahur yapma keyfiii, çeekk.