• 06-04-2022, 00:07:53
    #1
    Merhaba. Evime yeni bir arkadaş aldım ama ırkını merak ediyorum. Acaba bilen var mı?
  • 06-04-2022, 00:11:56
    #2
    daha yavru çok güzel maşallah bir cinse çok benzemiyor hafif ingiliz kırığı benzettim şuan tam bir şeyler öğrenme yaşında tuyu kadar ömrü olsun
  • 06-04-2022, 00:21:27
    #3
    Normal petshop'tan alınma ise yerli ya da İngiliz kırmasıdır hocam. Diğer cinslerin fiyatlarını yüksek tutuyorlar genellikle. Safkan İngiliz vs. bulmak kolay değil
  • 06-04-2022, 00:23:04
    #4
    50-200 fiyat aralığında aldıysanız yerli üretim artık ne olduğu belirsiz olan kırma cins oluyor genelde
  • 06-04-2022, 00:26:26
    #5
    tarikozbek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50-200 fiyat aralığında aldıysanız yerli üretim artık ne olduğu belirsiz olan kırma cins oluyor genelde
    Jumbo kırığı vardı hocam ısırmayı bıraktıramadık takas ettim üretip satan bir abiyle.
  • 06-04-2022, 00:27:23
    #6
    Trevor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Jumbo kırığı vardı hocam ısırmayı bıraktıramadık takas ettim üretip satan bir abiyle.
    o zaman kendi üretimi olan cins olmayan bir şey vermiştir
  • 06-04-2022, 00:29:03
    #7
    Lexan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha yavru çok güzel maşallah bir cinse çok benzemiyor hafif ingiliz kırığı benzettim şuan tam bir şeyler öğrenme yaşında tuyu kadar ömrü olsun
    Çok teşekkür ederim hocam yerliye göre biraz uzun ve sivri duruyor tek isteğim alışkın olması başka bir isteğim yok Sadece cinsini çok merak ediyorum işte muhtemelen çek ya da ingiliz kırığı diye düşünüyordum
  • 06-04-2022, 00:30:42
    #8
    Kırma hocam. Bu arada yerli diye bir ırk yok bizim yerli kuşumuz değil maalesef Pakistan ingiliz karması gibi duruyor. Ama yavru olduğu için karakteri adaptasyon sürecinden sonra belli olur.
  • 06-04-2022, 00:31:05
    #9
    Trevor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim hocam yerliye göre biraz uzun ve sivri duruyor tek isteğim alışkın olması başka bir isteğim yok Sadece cinsini çok merak ediyorum işte muhtemelen çek ya da ingiliz kırığı diye düşünüyordum
    O kadar çoooooookkk cinsleri birleştirdiler ki avusturalya da ki arkabaları görse tanımaz Tüyü kadar ömrü olsun