• 28-03-2022, 05:35:18
    #1
    Neden uyumuyorsunuz 🤔
  • 28-03-2022, 05:36:21
    #2
  • 28-03-2022, 05:37:06
    #3
    😐😁😶
  • 28-03-2022, 05:38:20
    #4
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KoyuBirAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    😐😁😶
    Ahaahhsjdjdjd bu rokitoyu görmemişim iyi geceler herkese
  • 28-03-2022, 05:45:30
    #5
    Üyeliği durduruldu
  • 28-03-2022, 05:48:46
    #6
    Kurumsal PLUS
    Vize sınavlarım var. 😢
  • 28-03-2022, 05:53:21
    #7
    Haftalık iş planlaması, ekip ofise gelmeden ofiste yerimi aldım. Onları kahvaltıyla karşılamak adına hazırlık yapıyorum.
  • 28-03-2022, 06:19:25
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    biyolojik saatime bağlı yaşıyom vucudum ne zaman uyku isterse o zaman yatıyom
  • 28-03-2022, 06:24:42
    #9
    Platin üye
    Kimya sınavı var IUPAC a göre Adlandırma ile cebelleşiyorum 😂