Her şeyden önce burasının ticari bir platform olduğunu gözden çıkarmamalıyız. Beğeni almak isteyen İnstagram'a vs gidebilir. Bize para lazım 😅 Doğasını bozmamak gerek buranın.
o ddiğin şeyler tasarımlar alakalı güzel şeyler.çok fazla bir beklentik yok seni engelleyeni engelleme özelliği gelse razıyım. tek taraflı engelleme çok can sıkıcı ve hak ihlali gibi duruyor