Hocam en fazla tek sefere mahsus 2-3k olsun her yıl 20-30₺ arası ödemekten iyidir

Ama gerçi heryıl 30k sadece plakaya ödeyen insan bu masrafı düşünmez. Aslan besleyenin yemini düşünmediği gibi
Valla dediğiniz gibi tek seferde vermek daha mantıklı ama, VKS için 25.000TL bağış istediler. Artık özel plakalar için öyle küçük rakamlar dönmüyor ne yazık ki.