Yerde En Fazla Kaç TL Buldunuz? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yerde En Fazla Kaç TL Buldunuz?
35
●
1.274
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yerde En Fazla Kaç TL Buldunuz?
1
2
3
4
20-03-2022, 07:37:30
#28
Doguka33
Yerde para bulma olayı 2011 yılında bıçak gibi kesildi. Çünkü suriyeliler geldi
20-03-2022, 07:55:46
#29
akafo
2003 de falandı ortaokuldaydım. Okul yakınında bir deste kadar para bulmuştum. Sonra gidip karakola bıraktım
20-03-2022, 08:05:52
#30
haber58
Üyeliği durduruldu
Erkenden iş bankası ATM sine gitmiştim. 60 TL buldum ATM önünde. Alıp düzenli yardım ettiğim aileye yolladım. ALLAH kabul etsin.
20-03-2022, 08:07:51
#31
kimenet
Evden adımımı dışarı atmamla çeyrek altını bulmam bi olmuştu.. Kıymetlimisss..
Bir kerede 3 arkadaş cüzdan bulmuştuk. İçinde eurolar,dolarlar , çekler uçuşuyordu. Tanıdık birinindi götürüp vermiştik.
20-03-2022, 08:10:24
#32
Polat1903
Güvenlik sektöründeyim çanta ile paralar buldum çok kez
20-03-2022, 16:02:54
#33
Palria
2012 gibi annem yüzük bulmuştu.
o günden beri pek para bulamadık ama motorcu bir tanıdığım 1000 dolar bulmuş
onu da sağa sola vermiş ben motor üstündeyim ne olur ne olmaz diye.
20-03-2022, 16:08:19
#34
chnyrdkl
10 tl bulmuştum 2015 yılında. Daha sonra 90 tl düşünmüştüm 6-7 ay sonra.
20-03-2022, 17:02:54
#35
Rettit12
Üyeliği durduruldu
200 tl
20-03-2022, 21:16:17
#36
InternettinHoca
Bir kuyumcuya ait büyük bir poşette altın döviz falan karışık bulmuştuk. Daha doğrusu ben ve arkadaşım bisikletle ustunden geçmiştik abim bulmuştu
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler