• 20-03-2022, 07:37:30
    #28
    Yerde para bulma olayı 2011 yılında bıçak gibi kesildi. Çünkü suriyeliler geldi
  • 20-03-2022, 07:55:46
    #29
    2003 de falandı ortaokuldaydım. Okul yakınında bir deste kadar para bulmuştum. Sonra gidip karakola bıraktım
  • 20-03-2022, 08:05:52
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Erkenden iş bankası ATM sine gitmiştim. 60 TL buldum ATM önünde. Alıp düzenli yardım ettiğim aileye yolladım. ALLAH kabul etsin.
  • 20-03-2022, 08:07:51
    #31
    Evden adımımı dışarı atmamla çeyrek altını bulmam bi olmuştu.. Kıymetlimisss..


    Bir kerede 3 arkadaş cüzdan bulmuştuk. İçinde eurolar,dolarlar , çekler uçuşuyordu. Tanıdık birinindi götürüp vermiştik.
  • 20-03-2022, 08:10:24
    #32
    Güvenlik sektöründeyim çanta ile paralar buldum çok kez
  • 20-03-2022, 16:02:54
    #33
    2012 gibi annem yüzük bulmuştu.
    o günden beri pek para bulamadık ama motorcu bir tanıdığım 1000 dolar bulmuş
    onu da sağa sola vermiş ben motor üstündeyim ne olur ne olmaz diye.
  • 20-03-2022, 16:08:19
    #34
    10 tl bulmuştum 2015 yılında. Daha sonra 90 tl düşünmüştüm 6-7 ay sonra.
  • 20-03-2022, 17:02:54
    #35
    Üyeliği durduruldu
    200 tl
  • 20-03-2022, 21:16:17
    #36
    Bir kuyumcuya ait büyük bir poşette altın döviz falan karışık bulmuştuk. Daha doğrusu ben ve arkadaşım bisikletle ustunden geçmiştik abim bulmuştu