Derdim var sizle paylaşmak istedim - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Derdim var sizle paylaşmak istedim
13
●
628
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Derdim var sizle paylaşmak istedim
1
2
15-03-2022, 14:52:41
#10
N0S
hasta ismini pm atar mısınız
15-03-2022, 14:54:16
#11
cozumiletisim
Üyeliği durduruldu
N0S adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hasta ismini pm atar mısınız
Pm Attım
20-03-2022, 21:36:37
#12
eakkaya827
@
Admin
;
20-03-2022, 21:38:43
#13
Kirkbir
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Maddi durumu iyi arkadaşlar zor durumda kalan herkese yardım etmeliler.
Çok geçmiş olsun.
Durumum olsaydı bende sizin için bir şeyler yapardım.
20-03-2022, 22:11:34
#14
haber58
Üyeliği durduruldu
Benimde sürekli yardım ettiğim kişiler var. Yoksa inanın yardımcı olmak isterdim. Allah yardımcın olsun kardeşim. Hastamıza da acil şifalar diliyorum.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler