• 10-03-2022, 22:24:04
    #1





    Şurası 45 TL :/ benim gibi İBS'i olanlar nasıl beslenecek ?


  • 10-03-2022, 22:24:42
    #2
  • 10-03-2022, 22:25:09
    #3
    Aklıma o dayılar geldi yemeğin çıkar telefonunu 😅
    • OZKA
    OZKA bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-03-2022, 22:25:24
    #4
    Antep fıstığının tadını unuttuk
  • 10-03-2022, 22:26:01
    #5
    OktayDurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Antep fıstığının tadını unuttuk
    Ben her gün yiyorum hocam malum ibs'den mahrumum :/ bağırsaklara çok faydası oluyor antep fıstığının
  • 10-03-2022, 22:27:53
    #6
    zam antikor oluşturdu çoğu kişinin bünyesinde. bu arada antep fıstığpını nereden alıyorsunuz makbu lden mi. piyasaya göre 30-40 lira ucuz kg fiyatı ama güvenemiyorum
  • 10-03-2022, 22:29:07
    #7
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zam antikor oluşturdu çoğu kişinin bünyesinde. bu arada antep fıstığpını nereden alıyorsunuz makbu lden mi. piyasaya göre 30-40 lira ucuz kg fiyatı ama güvenemiyorum
    En kötüsünü alıyorumdur hocam muhtemelen Migros'dan alıyorum Migros Fıstık diye geçiyor :/ tadımlara malum 40 liradan ona gücüm çıkışmıyor
  • 10-03-2022, 22:29:28
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Hooo babababbabababa

    Fıstık falan yiyor ekonomi kötü diyor

    Bide çeşme suyu varken hazır su alıyor
  • 10-03-2022, 22:30:28
    #9
    2023'ü bekleyin ve bunu görün


    Ya daaaaaaaaaa ekrana 1 rakam haznesi daha ekleyip yanına 3ün gelmesini izleyelim. Bir şey olacağı yok seneye asgari ücret 6k falan olur unuturuz.