• 09-03-2022, 14:58:45
    #10
    Yedek anahtarın pili bitmiştir o kesin.
    Elinizdekinde pil yerinden kaymiştir
    Anahtarcıya gidin halleder
  • 09-03-2022, 15:01:15
    #11
    Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam
    O gobek seti ucuz ama her sene kirilir bende de 2 polo var. Yedek anahtar o yuzden ise yaramaz. Kumandanin standart kalem pilin yarisindan daha kucuk bir pil satiliyor. Kumanda logosunun icinde de bir vida olmali. Kumandayi sökunce pili gorursunuz zaten.
  • 09-03-2022, 15:05:30
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Aynı olay başıma geldi ford aracında hastaneye gittim bir gün araçtan indim ve elimden anahtar düştü, ne yaptıysam araç ne çalıştı nede kitlendi servis geldi baktı kumandanın içindeki çip bozulmuş yere düşünce.
  • 09-03-2022, 15:38:54
    #13
    Pili bitmiş. Yeni pil aldım taktım çalıştı. Yardımcı olan herkese teşekkürler