• 07-03-2022, 10:46:03
    #19
    Web Tasarım ve Yazılım
    Sanırım 3 ekran ile yine de dağınık bir masaüstü
  • 07-03-2022, 13:38:11
    #20
    Olması gereken masaüstü ektedir.
    *
  • 07-03-2022, 13:41:32
    #21
    Msn varmış vaybe hicbirsey eskinin yerini tutmuyor
  • 08-03-2022, 00:40:16
    #22
  • 08-03-2022, 00:50:02
    #23
  • 08-03-2022, 00:55:21
    #24
    benim favorim yahoo ve adium du msn değil
  • 08-03-2022, 02:53:01
    #25
  • 08-03-2022, 03:22:58
    #26
    Dosyaları gizledim

  • 08-03-2022, 03:55:30
    #27
    Hey gidi masaüstü konuları, ben yokken vardı, ben geldim var, ben gidince de var olacak bu internet aleminde eskimeyen tek şey.