Sizin var mı böyle deneyimleriniz ?
6 kişi bunu beğendi.
12
●600
Kurumsalı da aynı b.k olmayanı da. Yapabiliyorsan tamamen kendin için çalışacaksın başka şekilde sürekli ezilme sürekli sinir stres ve mobbing. Gittiği yere kadar götürcem bu şekilde olmazsa düzene ayak uydurmaya ve acı çekmeye devam.
Tanıdık bir işyeri olduğu için bayram üstü işten ayrılamadım, bayram yoğunluğu ile ilk iş deneyimim çok sert geçmişti, dijital dünyanın konforu başka. Ama herkesin web sektörüne ayak uydurabileceğini sanmıyorum, örneğin Garsonluk yaptığımda aynı günün sonunda ya da hafta başına ödememi alıyordum, webde ise bugün yaptığın emeklerin karşılığını belki birkaç ay, belki birkaç yıl sonra alabiliyor ya da hiç alamayabiliyorsun. O yüzden gelir gelmiyorken bile bir proje üzerinde azimle çalışmak, gerçekten disiplin ve irade gerektiriyor. 
Kendi işinde çalışmak başka bir keyif.
Ardından otellerde dönercilerde çalıştım.