Burada eleştirilere maruz kalan ben olucam ama açık açık demek isterim ülkenin minimum %30'luk kesimi mülteci statüsünde gidecek, boşa kendimizi kandırmayalım
Ben kaçarım. 2 sene önce ilk savaşa gideceklerden biri ben iken. Artık ilk kaçacak benim. Bana vatandaşım demeyen ülke vatanım degildir. Beni, sadece askerlikte , vergi alırken, borç itelerken hatırlamayacak her yere vatanım diyebilirim.