• 02-03-2022, 14:36:52
    #1
    Yakın zamanda Her şeye ZAM gelicek gibi hissediyorum
  • 02-03-2022, 14:38:56
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geldi ve geliyor zaten hocam ne hissetmesi, bildiğin yaşıyoruz.
  • 02-03-2022, 14:39:07
    #3
    Benzine bu gece bi daha zam gelecek, artık son günlerde ne kadar zam geldi bilmiyorum. Ekmeğin min 5tl olmasına hazırlıklı olmalıyız.
  • 02-03-2022, 14:39:13
    #4
  • 02-03-2022, 14:39:55
    #5
    Kurumsal PLUS
    Hocam bunu öngörmek için müneccim olmaya gerek yok. Ne de olsa bu ülkede her gün her şeye zam geliyor
  • 02-03-2022, 14:41:27
    #6
    Zannetmem ne zaman zam geldi ki önümüzde ki günlerde gelsin
  • 02-03-2022, 14:41:39
    #7
    PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz de yalama yaptı, hissetmiyoruz artık.
    ne güldüm buna
  • 02-03-2022, 14:42:43
    #8
    RafetDuman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bunu öngörmek için müneccim olmaya gerek yok. Ne de olsa bu ülkede her gün her şeye zam geliyor
    Fırsattan istifade edip; Ermiş gibi gösterip; milleti mi dolandırsam
  • 02-03-2022, 14:44:54
    #9
    İnsan psikolojinie yerleşti hocam artık sürekli gele gele geliyor indirim olunca sasırıyoruz daha gelmeye devam edecek tabi ki her gün benzine gaza zam geldiği gibi