• 26-02-2022, 17:11:35
    #10
    Üyeliği durduruldu
    sigara alkol tüketmiyorum tek kötü alışkanlığım abur cubur onun da canı sağolsun tolere ediyordur
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zehir bunların hepsi soya lesitini, glikoz şurubu, kıvam artırıcı, boya vs vs içinde unla şekerden başka 32 tane madde var. Sanki atom bombası yapıyorlar.
  • 26-02-2022, 17:38:03
    #11
    (Bana göre) Orijinalleri kadar başarılı değil ama gidiyor, genelde bimden alıyorum ben de en azından uygun diğerlerine göre
  • 26-02-2022, 18:00:58
    #12
    Daha ucuza alayım derken farkı sağlığınızla ödüyorsunuz

    Daha az tüketin ama daha sağlıklısını tüketin.

    bir söz var, aklınızın köşesinde dursun.

    “ucuz ürün alacak kadar zengin değilim”
  • 26-02-2022, 19:56:46
    #13
    Halil0707 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım büyük küçük işletmelerden cips bisküvi gibi ürünleri alıp kendi ambalajlarına koyduruyorlar. bana da cipsten yanmış odun parçası çıkmıştı. doğal bir üretim süreci varsa demek

    Demek ki
  • 26-02-2022, 20:22:50
    #14
    ya bu normal peki teknolojide daha barizini yapan marka var SİNBO. nerde Philips,Tefal,Moulinex vs gibi dev firmalar bir ürün çıkarsın kopyasını yapıyor sinbo
  • 26-02-2022, 20:29:17
    #15
    Adı için daha yaratıcı olunabilirmiş, mesela tutbis