Zehir bunların hepsi soya lesitini, glikoz şurubu, kıvam artırıcı, boya vs vs içinde unla şekerden başka 32 tane madde var. Sanki atom bombası yapıyorlar.
sanırım büyük küçük işletmelerden cips bisküvi gibi ürünleri alıp kendi ambalajlarına koyduruyorlar. bana da cipsten yanmış odun parçası çıkmıştı. doğal bir üretim süreci varsa demek
ya bu normal peki teknolojide daha barizini yapan marka var SİNBO. nerde Philips,Tefal,Moulinex vs gibi dev firmalar bir ürün çıkarsın kopyasını yapıyor sinbo