• 26-02-2022, 03:33:28
    #10
    oguzhanss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rusyanın en az 5 yıl yetecek altın rezervi var.Doğal gaz kaynaklarını saymıyorum bile
    Aynen öyle. O yüzden Rusya'yı kimse karşısına almaz. Çin ve Azerbeycan ile çok yakınlaştılar son zamanlarda. Amerika'nın koltuğu sallanıyor. Bu olaydan sonra kimse Amerika'ya güvenerek iş yapmaz.
    Çok net söylüyorum;
    Bu olay, ABD'nin dünyadaki tüm egemenliğini yerin dibine vurmuştur. Güç zaten kaymıştı doğu ülkelerine. Ancak bu yaşananlardan sonra çok daha netleşti tablo.
    Türkiye olarak doğuya attığımız adımları arttırmamız, gelecek dünya güç dengesinde bizi kritik noktalara taşıyacaktır.
  • 26-02-2022, 03:40:37
    #11
    Adam zaten gitmek istemiyordu Abd ye ödül gibi yaptırım olmuş
  • 26-02-2022, 03:47:10
    #12
    Putin'in halini düşünemiyorum çok üzülmüştür
  • 26-02-2022, 03:48:08
    #13
    Hava civa
  • 26-02-2022, 04:02:28
    #14
    ErenKumek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyaz Saray, Putin'in ABD'ye girişini de yasakladı.
    Putin'in yerinde olmak istemezdim. Gerçekten yerinde bir hamle. Bu yaptırımın, savaşı bitirebileceği konuşuluyor.
    Putin; önümüzdeki 10 sene ABD'ye seyahat yasağı utancı ile yaşamak zorunda kalabilir.

    Kaynak: Hürriyet
    Putin gitmez, davet edilir Şimdi Amerika düşünsün 😅

  • 26-02-2022, 04:32:22
    #15
    sAVAŞAN BİR ÜLKE ZATEN İLLAKİ GERİYE DÜŞECEKTİR ANCAK GERİ TEKRAR TOPLANACAKTIR. AMERİKA HERŞEY ONUN ELİNDE SANIYOR AMA KİMSENİN KİMSEYE İHTİYACI YOK. PUTİNİN UMRUNDA OLMAZ VE PUTİN SAVAŞARAK DOĞRUSUNU YAPIYOR. TABİ Kİ SAVAŞ OLMASIN TABİKİ İNSANLAR ÖLMESİN AMA ADAM SINIRLARINI KORUMAK ZORUNDA.
  • 26-02-2022, 08:26:05
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Putin üzüntüden saçını başını yoldu, o yüzden kel kaldı