İşi gücü bıraktım şu videoyu izliyorum - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İşi gücü bıraktım şu videoyu izliyorum
13
●
516
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İşi gücü bıraktım şu videoyu izliyorum
1
2
25-02-2022, 04:56:57
#10
nmzy
serhat67 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam bu tarz dansları izlerken çok keyif alırım ama şarkı dansa hiç gitmemiş. İzlerken kulaklarım ağladı 😅 Bende videonun orjinalini buldum 😅
https://youtu.be/zpeUnWrteQM
Güzelmiş
25-02-2022, 04:57:13
#11
Eyupoglu
Gittim aradım orijinalini buldum
https://www.youtube.com/watch?v=zpeUnWrteQM
25-02-2022, 05:07:15
#12
Geokomplo
müzik ve dans uyumsuzluğu bu kadar oluyormuş heralde.
25-02-2022, 05:08:09
#13
TPRT
bu hafta ettiğim haraket bu 7 dakikada edilen haraketin yanına bile yaklaşamaz bu ne enerjidir keşke bendede olsa
25-02-2022, 06:34:27
#14
story80
Üyeliği durduruldu
Bunların yaptıkları dansı, sabah kardiyosu diye yapan bir ton insan var
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler