İşi gücü bıraktım şu videoyu izliyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İşi gücü bıraktım şu videoyu izliyorum
13
●
516
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İşi gücü bıraktım şu videoyu izliyorum
1
2
25-02-2022, 04:46:56
#1
nmzy
Adamların dansına bayıldım. İşi gücü bıraktım istemsizce izliyorum
https://youtu.be/6ClW-pIO9Mg
25-02-2022, 04:49:15
#2
Eyupoglu
Çizgili gömlekli abla favorim. Çok kıprak yerinde duramıyor
25-02-2022, 04:50:21
#3
Misafir
Gece saat ilerledikçe r10'da daha farklı şeyler görüyoruz
25-02-2022, 04:50:22
#4
nmzy
Eyupoglu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çizgili gömlekli abla favorim. Çok kıprak yerinde duramıyor
Aynen
25-02-2022, 04:52:03
#5
TahsinCetinkaya
🔥%100 WP Optimizasyon🔥
Eyupoglu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çizgili gömlekli abla favorim. Çok kıprak yerinde duramıyor
Elmanın iyisi kasada, oynamanın iyisi kısa da olurmuş 😂. Biraz değiştirdim ama uydu sonuçta 😂
Arizona kertenkelesi gibi çok oynak 😁
25-02-2022, 04:53:24
#6
serhat67
Hocam bu tarz dansları izlerken çok keyif alırım ama şarkı dansa hiç gitmemiş. İzlerken kulaklarım ağladı 😅 Bende videonun orjinalini buldum 😅
https://youtu.be/zpeUnWrteQM
25-02-2022, 04:53:42
#7
Eyupoglu
TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Elmanın iyisi kasada oynamanın iyisi kısa da olurmuş 😂Biraz değiştirdim ama uydu sonuçta 😂
Ab, keşke virgül koyaydın, 4 defa okuduktan sonra mantığı anladım
)
25-02-2022, 04:55:04
#8
TahsinCetinkaya
🔥%100 WP Optimizasyon🔥
Eyupoglu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ab, keşke virgül koyaydın, 4 defa okuduktan sonra mantığı anladım
)
Bir adet virgül koyuldu 😁
25-02-2022, 04:56:54
#9
Ekpyrosis
TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Elmanın iyisi kasada, oynamanın iyisi kısa da olurmuş 😂. Biraz değiştirdim ama uydu sonuçta 😂
Arizona kertenkelesi gibi çok oynak 😁
da'yı birleşik yaz bi de
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler