Çok kaşınıyorum yardım ! - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Çok kaşınıyorum yardım !
37
●
2.010
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Çok kaşınıyorum yardım !
1
2
3
4
5
24-02-2022, 21:37:57
#37
eyefive5
samimi söylüyorum ironi değil psikolojik sanırım bende şuan hafif kaşınıyorum. evde rutubet gudubet herşey var sanırım. çok geçmiş olsun. kullanılan duvar boyasımı yaptı diyeceğim ama
24-02-2022, 21:42:58
#38
meturkan
hocam çok geçmiş olsun, uyuzsa kıyafetleri çok yüksek derecelerde yıkayıp balkonda bekletmek gerekiyor
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler