• 24-02-2022, 21:37:57
    #37
    samimi söylüyorum ironi değil psikolojik sanırım bende şuan hafif kaşınıyorum. evde rutubet gudubet herşey var sanırım. çok geçmiş olsun. kullanılan duvar boyasımı yaptı diyeceğim ama
  • 24-02-2022, 21:42:58
    #38
    hocam çok geçmiş olsun, uyuzsa kıyafetleri çok yüksek derecelerde yıkayıp balkonda bekletmek gerekiyor