• 23-02-2022, 15:18:46
    #82
    alırız alırız yeter ki hakkıyla yapılsın iş.
  • 23-02-2022, 15:38:39
    #83
    Bende alırım
  • 23-02-2022, 15:43:32
    #84
    Artık internetten alışveriş daha popüler hale geldi satılır illaki ama kargo anlaşması yapmassan kargolar yüksek fiyatlı tutar. Kargo anlaşması içinde vergi lehvası v.s. gerekli. Daha uygun kargo için dolap uygulamasından yararlanabilirsin. Ayrıca çilek hassas ürün illaki kutu veya kolinin içerisine koyman gerekli ambalaj fiyatlarıda çok arttı geçen yıl 2,5 tl olan koli 7,5 tl şuan. Biraz ön araştırma yaparak maliyet karlılık hesabını yaparak girebilirsiniz hocam
  • 23-02-2022, 16:16:34
    #85
    Çok severim ve alırım satış konusu açarsan etiketler misin
  • 23-02-2022, 16:37:14
    #86
    istanbula kadar bozulmadan gelirse kasa kasa alırım. cocuk hanım cok seviyor. satarsan dm ile haber bekliyorum muhakkak.
  • 23-02-2022, 16:58:17
    #87
    Lezzetliyse alırım, etiket bekliyorum satış konundan
  • 23-02-2022, 17:05:48
    #88
    çileği boşver, serayı satarsan pm atabilirmisin
  • 23-02-2022, 17:20:29
    #89
    Çileklerin fotoğrafi varsa koy da şuraya bizde görelim hocam
  • 23-02-2022, 20:34:51
    #90
    satış güzel olur ama ulaştırma kısmında başına bir şey gelmemesi önemli. Kargo taşımaları malum.

    Bende alabilirim.