• 22-02-2022, 22:42:55
    #10
    Kelaseth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satış konusunu açtığında beni de etiketler misin o zaman
    ahahah ticaret puanı 5 yapma çabamda cebelleniyorum. Henüz yeniyim ve doğal olarak henüz tanınmıyorum
  • 22-02-2022, 22:43:35
    #11
    Doğru olmayacak bişey yok , şahsen ben almak isterim konu açtığınızda etiketinizi bekliyorum , sevgiler
  • 22-02-2022, 22:43:52
    #12
    WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cilek cabuk bozulabiliyor heralde.
    Sahsen cilek bagimlisi birisi olarak ben alabilirim.Tabi fiyatta önemli.
    Üretici biz olduğumuz için fiyatı marketlerden nazaran az olabilir henüz düşünmedim efendim
  • 22-02-2022, 22:44:48
    #13
    Potansiyel müşteri olarak, uygun ve lezzetli ise Talib olacak çok olur dene hocam ne güzel işte. Bende yorgan dikiyorum satsam mı acaba 😅😊
  • 22-02-2022, 22:45:19
    #14
    Tabi olur hocam.
    Birçok farklı kategoride gıda dahil satış yapan arkadaşlar var. Sorunsuz kargolanırsa, tadı da güzelse hayırlı satışlar
  • 22-02-2022, 22:47:02
    #15
    çilek kurusu meşhur bu aralar avrupaya ihracat düşünebilirsiniz.
  • 22-02-2022, 22:47:08
    #16
    Caprivan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi olur hocam.
    Birçok farklı kategoride gıda dahil satış yapan arkadaşlar var. Sorunsuz kargolanırsa, tadı da güzelse hayırlı satışlar
    Hiç sormayın hocam forumdaki bazı arkadaşlardan dolayı resim atmak istemedim ama en güzelinden vereceğimizden hiç şüpheniz olmasın
  • 22-02-2022, 22:47:42
    #17
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çilek kurusu meşhur bu aralar avrupaya ihracat düşünebilirsiniz.
    Hocam 16 dönümlük bir arsa var şuan öyle büyük birşey değiliz
  • 22-02-2022, 22:49:06
    #18
    Sadece teknoloji forumu değil burası, binbir türlü şey satılıyor gıdadan, kıyafete kadar. Denemelisiniz bence.