• 22-02-2022, 22:39:34
    #1
    Selamun Aleyküm,
    Ben Velat, 20 yaşındayım ve yazılımcıyım aynı zamanda bizim çilek seramız var orada da fiziken çalışmaktayım. Elimden geldikçe kendimi teknolojiye bağlı kalmayı çabalıyorum. Smm panelim vs var.
    Forumda ticaret 5 olduktan sonra çilek satsam her şehire gönderim felan yapabilirim ne kadar doğru olur aklıma öylesine bi anda geldi. Özür dilerim webmaster forumu ama içimde kalmasın dedim birazda geyiğe vurabiliriz aslında konuyu.
    Lütfen linçlemeyin.

    Not: Bu bir reklam veya satış konusu değildir
  • 22-02-2022, 22:40:03
    #2
    Niye doğru olmasın ? , burada zeytinyağı vs satan kişiler vardı. Alan da vardı.
  • 22-02-2022, 22:40:59
    #3
    Olur hocam neden olmasın daha önce de satan olmuştur illa ki.
  • 22-02-2022, 22:41:05
    #4
    çokta iyi olur çokta güzel olur, serbest piyasa, yeter ki yaptığın işin arkasında dur, paketlerini özenerek hazırla.
  • 22-02-2022, 22:41:36
    #5
    Yanında çikolata şelalesi yoksa büyük yanlış olur. Şimdiden kınıyorum.
  • 22-02-2022, 22:41:46
    #6
    Serdarkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çokta iyi olur çokta güzel olur, serbest piyasa, yeter ki yaptığın işin arkasında dur, paketlerini özenerek hazırla.
    Yaptığım işte özeni severim hocam. Bana yapılmasını istenildiği gibi yaparım inşAllah
  • 22-02-2022, 22:42:07
    #7
    Satış konusunu açtığında beni de etiketler misin o zaman
  • 22-02-2022, 22:42:28
    #8
    Bence gayet doğru, aracılardan ve fiyat farklarından az olsa da kurtulmuş oluruz. Direkt topraktan 😁
  • 22-02-2022, 22:42:29
    #9
    Cilek cabuk bozulabiliyor heralde.
    Sahsen cilek bagimlisi birisi olarak ben alabilirim.Tabi fiyatta önemli.