evimde pomeranian beslemek istiyorum. Bu cins köpeklere karşı ilgim var. Çok hoşuma gidiyo. Acaba forumda besleyen var mı? yavrusu olursa verecek kişi.
Şunu temin ederim. Gerçekten iyi bakarım. Her türlü ihtiyacını gideririm bana da dost olmuş olur 
Asla ama asla satmam . ben satmak için değil , dost aradığımdan istiyorum. Sözüm sözdür
Cinsleri "Akita inu (Japon)"

