• 22-02-2022, 18:18:04
    #1
    Merhaba arkadaşlar evimde pomeranian beslemek istiyorum. Bu cins köpeklere karşı ilgim var. Çok hoşuma gidiyo. Acaba forumda besleyen var mı? yavrusu olursa verecek kişi. Şunu temin ederim. Gerçekten iyi bakarım. Her türlü ihtiyacını gideririm bana da dost olmuş olur

    Asla ama asla satmam . ben satmak için değil , dost aradığımdan istiyorum. Sözüm sözdür
  • 22-02-2022, 18:19:13
    #2
    Kurumsal Üye
    Keşke benim olsa
  • 22-02-2022, 18:20:29
    #3
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke benim olsa
    çok şirinler hocam sütle, mamalarla beslerim bi bulabilirsem forumda
  • 22-02-2022, 18:21:18
    #4
    Bende çok aramış araştırmıştım piyasada mama yardımı adı altında çok dol-an-dırı-cı var malesef
    Umarım gönüllü verecek bir kişi bulursunuz çünkü şuan ortalama 25 bin tl istiyor saf kanına çok araştırdım
  • 22-02-2022, 18:22:19
    #5
    beslemiyorum ama videolarını izliyorum baya keyifli

    https://www.youtube.com/watch?v=u3nF...9D%B4%EB%84%A4
  • 22-02-2022, 18:23:38
    #6
    @Admin; abi senin Ragnar ve Latte bu cinsten miydi ?
  • 22-02-2022, 18:25:53
    #7
    Administrator
    Vucatron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Admin; abi senin Ragnar ve Latte bu cinsten miydi ?
    Ragnar ve Latte uzandıkları zaman omzuma ayaklarını koyabiliyorlar Cinsleri "Akita inu (Japon)"
  • 22-02-2022, 18:26:52
    #8
    Vucatron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Admin; abi senin Ragnar ve Latte bu cinsten miydi ?
    Ragnar sanırım pomeranian ama latteyi bilemedim hocam . Pomeranian ise keşke adminimiz bir tane dost hediye etse. 40 Yıl geçse bile bu iyiliğini unutmam. @Admin; hocam buraya bekleniyorsunuz
  • 22-02-2022, 18:26:58
    #9
    Meta (FB,IG) & Google Ads
    bende var hocam, bir maşallahınızı alırız.
    Ama ücretsiz bir şekilde bulmanız imkansız...
    Vucatron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Admin; abi senin Ragnar ve Latte bu cinsten miydi ?
    hayır onlar akita


    resim: pom ve akita