Görünen ticaret puanının en az iki katıdır. Genellikle samimiyet kurulduktan sonra sık çalışılır. Buna rağmen, ticaret puanı verilmez.
Bunun dışında, büyük çapta iş yapanlar ticaret puanı bırakmak istemiyor. Hatta puana takılmıyor. Verilmeyen puanların kalitesi, verilenleri aşar diyebilirim.
Muhtemelen herkesin öyledir. Sizin nasıl acaba?
"Genellikle samimiyet kurulduktan sonra sık çalışılır. "