İşten eve geçerken ilerden sağa girecektim. trafik olduğu için emniyet şeridine 10 saniye girdim ve aynaya baktığımda hemen arkamda başka araç vardı ve o sola kaydı ve benim arkama sirenli-filmli olan bir araba yanaştı selektör atıp durdu bir yandan siren atıyor. sağa yada sola geçme şansım yoktu biraz ilerleyip yol verdim. emniyet şeridi yanyol ile birleşik adeta 10 metre gerisi emniyet ilerisi yanyol (yollar beraber çizimde var) 10 tane korna bastı ve yoluna gitti. bende sinirden en son kafamı camdan çevirdim ve baktım camlar filmliydi. eve geldim ceza göndermişler 1823TL. Bir acelesi olmadığına adım kadar eminim keyfe keder sinir olduğu için cezayı ben çekiyorum. sadece tek emniyeti kullanan o an bende değildim adaletse herkese adalet olmalı ! ayrıca sağa dönecek olmasam ve yol o noktada emniyet şeridi ile birleşmiyor olsa orayı kullanmayacaktım. akşam akşam sinirlerim tepeme geldi... kime neyi şikayet edicen ödemeyi düşünmüyorum!