• 21-02-2022, 23:23:09
    #1
    İşten eve geçerken ilerden sağa girecektim. trafik olduğu için emniyet şeridine 10 saniye girdim ve aynaya baktığımda hemen arkamda başka araç vardı ve o sola kaydı ve benim arkama sirenli-filmli olan bir araba yanaştı selektör atıp durdu bir yandan siren atıyor. sağa yada sola geçme şansım yoktu biraz ilerleyip yol verdim. emniyet şeridi yanyol ile birleşik adeta 10 metre gerisi emniyet ilerisi yanyol (yollar beraber çizimde var) 10 tane korna bastı ve yoluna gitti. bende sinirden en son kafamı camdan çevirdim ve baktım camlar filmliydi. eve geldim ceza göndermişler 1823TL. Bir acelesi olmadığına adım kadar eminim keyfe keder sinir olduğu için cezayı ben çekiyorum. sadece tek emniyeti kullanan o an bende değildim adaletse herkese adalet olmalı ! ayrıca sağa dönecek olmasam ve yol o noktada emniyet şeridi ile birleşmiyor olsa orayı kullanmayacaktım. akşam akşam sinirlerim tepeme geldi... kime neyi şikayet edicen ödemeyi düşünmüyorum!



  • 21-02-2022, 23:25:36
    #2
    Diğerlerine ceza gitmediğini nereden biliyorsunuz?
  • 21-02-2022, 23:26:22
    #4
    Platin üye
    kazaya sebebiyet halinde diyor cezada 46-2f
  • 21-02-2022, 23:27:05
    #5
    hocam kurtuluşunuz ödiceniz artık. emniyet şeridine girmeden önce sinyal yakmış olmanız gerekiyor sağ dönmek için çok erken girmişsiniz sanırım. İstanbulda emniyet şeridi derdi bir başka.
    bulunduğum şehirde emniyet şerit ihlali önemsenmiyor hiç.
  • 21-02-2022, 23:27:12
    #6
    taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kazaya sebebiyet halinde diyor cezada 46-2f
    kazaya sebebiyet söz konusu değil hocam emniyet şeridi ihlali olarak geçiyor
  • 21-02-2022, 23:28:38
    #7
    Trafik hınca hınçken ben ve benim gibi çakallar emniyet şeridini kullanıyoruz.

    Emniyet şeridinin ülkemizde görevi dahilinde kullanıldığını görmedim hiç açıkçası.
  • 21-02-2022, 23:31:01
    #8
    Geçmiş olsun Allah beterinden korusun
  • 21-02-2022, 23:31:32
    #9
    Meta (FB,IG) & Google Ads
    Çok talihsiz olmuş hocam, geçmiş olsun. Cezayı 15 gün içinde %25'lik indirimden yararlanıp ödeyip, daha sonra itiraz dilekçesi doldurup gönderirsiniz.