• 18-02-2022, 22:38:02
    #10
    Hayırlı olsun (:
  • 18-02-2022, 22:38:25
    #11
    Hayırlı olsun.
  • 18-02-2022, 22:39:21
    #12
    🌐 xvizyon ❤ r10
    Hayırlı olsun
  • 18-02-2022, 22:39:54
    #13
    Kişisel Rütbe
    Ben yılda bir kere sararıyorum onda da forumun yarısı sararıyor
  • 18-02-2022, 22:42:38
    #14
    kadirilgin1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Foruma ilk kayıt olduğumda platin almak nasip olmuştu. Bide şimdi. Çok şükür. Alırım bi hayırlı olsun
    Zonguldak'da ılgınlarla bir bağınız var mı hocam.
  • 18-02-2022, 22:42:41
    #15
    emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun
    Morda güzelmiş ha
  • 18-02-2022, 22:43:48
    #16
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zonguldak'da ılgınlarla bir bağınız var mı hocam.
    Maalesef istanbulluyum. Gerçekten istanbulluyum babam dedem dedemin dedesi vs İstanbul/Beykoz
  • 18-02-2022, 22:45:13
    #17
    kadirilgin1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef istanbulluyum. Gerçekten istanbulluyum babam dedem dedemin dedesi vs İstanbul/Beykoz
    Anladım hocam illaki vardır bir bağ da nereden kim bilir 😅 Sarınız hayırlı olsun bu arada. 👍
  • 18-02-2022, 22:45:34
    #18
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yılda bir kere sararıyorum onda da forumun yarısı sararıyor
    Senden özendik ya