Geceye Bir Söz Bırak R10+ - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Geceye Bir Söz Bırak R10+
16
●
164
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Geceye Bir Söz Bırak R10+
1
2
18-02-2022, 02:11:46
#10
GokturkDijital
Giden masal, kalan hatıra olur
18-02-2022, 02:13:29
#11
Ecomanya
Merhabayla başlamıştı son sözüydü hoşçakal..
18-02-2022, 02:17:47
#12
Asulee
Görelim Mevla neyler,
Neylerse güzel eyler.
18-02-2022, 02:21:25
#13
Celilkilic
Vedalar acıtsada bazen gitmek gerekir.
18-02-2022, 02:31:21
#14
qeraizmir
Adaletsiz güç zalim, güçsüz adalet acizdir Blaise Pascal
18-02-2022, 03:05:10
#15
mersinli07
Güzelliği yüzde arayanlar çirkin kalplerde mahkum kalırlar...
18-02-2022, 03:48:26
#16
Alkewebtasarim
Cüzdan gitti Müjgan, para önemli degilde içinde senin resmin vardı.
18-02-2022, 09:55:46
#17
istanbulum
Ağaç yaş iken eğilir (sözüm genel tabi). 🙂
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler