• 14-02-2022, 01:36:40
    #10
    Platin üye
    hep şunu derim gerçek ihtiyaç sahipleri bu hayatta kimseden bişey isteyemezler, utanırlar . yüzsüzler, duygu sömürücüleri rahat rahat herşeyi ister
  • 14-02-2022, 01:37:54
    #11
    100 TL için annesini kullanacağına otursa copy-paste veya ürün girişi yapsa hiçbir vasfı olmayan birisiyse bile kazanır. Tanrı ıslah etsin.
  • 14-02-2022, 01:44:36
    #12
    Reveloper
    https://youtu.be/zB7F6zLM5_M
  • 14-02-2022, 01:45:34
    #13
    Kurumsal PLUS
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahahahahahhahahahaha gece gece vallahi gülme krizine soktunuz beni allahta sizi güldürsün
  • 14-02-2022, 01:45:52
    #14
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elin değmişken numarayı panelden taratır mısın? Belki bansız doğrulanmış üyeliği varsa uçurulmuş olur
  • 14-02-2022, 01:49:23
    #15
    Biri benden de 2-3 ay önce istedi,ses kaydı atıyorum dinlemiyor hoparlör bozuk diyor tekrar tekrar ses atıyordum bende,muhtemelen aynı kişi
  • 14-02-2022, 01:53:50
    #16
    Vijdansıza vijdanlı olurum. (Bu işte bir gariplik var.)


  • 14-02-2022, 01:59:22
    #17
    Biz buranın yabancısıyız varsa bi 100 TL verir misiniz ?
  • 14-02-2022, 02:04:22
    #18
    Eniyisi r10 da bir bağış katagorisi olsun durumu iyi olanlar para atsın ihtiyacı olanda talep etsin 😄😄