• 12-02-2022, 09:41:38
    #1
    2 hafta önce kardeşim oldu o babama bulaştırdı babam anneme. Ben evde maskeyle duruyorum ama bunlar covidli haliyle odadan çıkıyor salonda falan dolaşıyolar yav çıkmayın diyorum çıkıyolar.

    Şuan benimde boğazım dolu burnum tıkalı grip gibi tek tek öksürüyorum ve bacaklarım ağrıyor sanırım bende 1 sene aradan sonra covid oldum.

    Her sene olcaz herhalde grip gibi bunu da
  • 12-02-2022, 09:44:14
    #2
    Geçmiş olsun hocam.
  • 12-02-2022, 09:45:05
    #3
    NR1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam.
    Sağolun hocam 😊
  • 12-02-2022, 09:45:25
    #4
    1 Hafta önce benimde ev arkadaşım covid çıktı odadan çok nadır , maskesiz çıkmamasına rağmen bende pozitifim
  • 12-02-2022, 09:46:12
    #5
    Geçmiş olsun. Kesinlikle katılıyorum.
    Grip olarak düşün. Sadece hastalığın ismi değişti.
  • 12-02-2022, 09:46:32
    #6
    SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 Hafta önce benimde ev arkadaşım covid çıktı odadan çok nadır , maskesiz çıkmamasına rağmen bende pozitifim
    Geçmiş olsun hocam maske mesafe dinlemiyor herhalde artık
  • 12-02-2022, 09:50:57
    #7
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam maske mesafe dinlemiyor herhalde artık
    Vallaha öyle
  • 12-02-2022, 10:01:39
    #8
    Geçmiş oolsun. Test yaparlar herhalde bu durumda.
  • 12-02-2022, 10:03:42
    #9
    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş oolsun. Test yaparlar herhalde bu durumda.
    Test yaptırsam da ilaç vermiyorlar hocam kendimi karantinaya aldım ben