Hayatımda çok güzel ticaretler yaptığım, kendi paramı kazanabildiğim kalbimde çok güzel yer edinen bir yerdi.
Bir gün hayatımda "R10 diye bir yer vardı gençliğimde harçlığımı çıkartıyordum, ne güzel günlerdi" diyeceğimi biliyorum bildiğimden de dolu dolu geçirmeye çalışıyorum.

Teşekkürler R10 ailesi
