• 11-02-2022, 17:51:07
    #1
    Tam 1 sene önce bir yerde adını duyup kayıt olmak istemiştim. O zamanlar davetiyeyle alındığını dahi bilmiyorum başvurmuştum kabul edilmişti.
    Hayatımda çok güzel ticaretler yaptığım, kendi paramı kazanabildiğim kalbimde çok güzel yer edinen bir yerdi.
    Bir gün hayatımda "R10 diye bir yer vardı gençliğimde harçlığımı çıkartıyordum, ne güzel günlerdi" diyeceğimi biliyorum bildiğimden de dolu dolu geçirmeye çalışıyorum.
    Teşekkürler R10 ailesi
  • 11-02-2022, 17:54:06
    #2
    Nice R'10Lu Yıllara.
  • 11-02-2022, 17:54:11
    #3
    Valla hocam bende daha dün üye oldum ne ara iki sene geçti anlamadım.
  • 11-02-2022, 17:56:05
    #4
    Nice yıllara bol kazançlar.
  • 11-02-2022, 17:57:31
    #5
    Nice yıllara
  • 11-02-2022, 17:57:31
    #6
    Nice yıllara hocam
  • 11-02-2022, 18:00:31
    #7
    Hayırlı olsun
  • 11-02-2022, 18:02:23
    #8
    benimkine de az kaldı
  • 11-02-2022, 18:06:46
    #9
    ben 50. yılda tek bir konu açayım diyorum