O kadar heyecanlı o kadar mutluyum ki zengin olmanın Formülünü buldum. Sene bu zamanlar en az 10 15 şube açarım.
İçi boş baklava dükkanı açacağım. Normal baklava yiyemeyen herkes muhakkak alacaktır 😁
hayırlı olsun içi boş baklava da pahalıymış. ben geçen Uşakda büyük bir kutu aldım 200 lira falan beklerken adam bana 43 lira dedi. 25 liraymış bildiğin içinde ceviz var baklava.