• 11-02-2022, 00:01:31
    #1
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    O kadar heyecanlı o kadar mutluyum ki zengin olmanın Formülünü buldum. Sene bu zamanlar en az 10 15 şube açarım.
    İçi boş baklava dükkanı açacağım. Normal baklava yiyemeyen herkes muhakkak alacaktır 😁

    İlk Lokasyon nereye önerirsiniz?
  • 11-02-2022, 00:02:34
    #2
    Instagram Reklam Hzm. 🎯
    Gerçekten yazık bu durumumuza…
  • 11-02-2022, 00:02:46
    #3
    Hocam bence bu olay lokmacılar gibi olabilir
  • 11-02-2022, 00:03:04
    #4
    Lezzetli olur bu arada
  • 11-02-2022, 00:03:45
    #5
    Her köşe başında "çiğköfteci" olması gibi düşün hocam. Kur bi zincir yürür gider
  • 11-02-2022, 00:04:41
    #6
    Ürün adı şerek (Şerbetli Ekmek) hayırlı olsun.
  • 11-02-2022, 00:04:55
    #7
    çek ordan bir porsiyon içi boş baklava
  • 11-02-2022, 00:06:33
    #8
    hayırlı olsun içi boş baklava da pahalıymış. ben geçen Uşakda büyük bir kutu aldım 200 lira falan beklerken adam bana 43 lira dedi. 25 liraymış bildiğin içinde ceviz var baklava.
  • 11-02-2022, 00:06:53
    #9
    Mantıklı en azından dolusunu yerken ki gibi acaba ne yediriyorlar fıstık yerine bize diye düşünmeyeceğiz.