• 09-02-2022, 18:11:29
    #10
    Tek Degilsin
  • 09-02-2022, 18:15:43
    #11
    Kaos dolu bir şikayet konusu. Tüm stresi alır
  • 09-02-2022, 18:17:48
    #12
    (Sözüm meclisten dışarı hocam ama) olayın değerlendirmesi şikayet konusu okumanın ne amaçla yapıldığına bağlıdır. Eğer bir kişi hata yapanın ceza almasına seviniyorsa bir şey diyemem. Ama sırf insanların zor durumda kalmasına seviniyorsa da yanlış tabi. Sözüm meclisten dışarı tekrar söylemeliyim.
  • 09-02-2022, 18:18:59
    #13
    Bir de cevap yazabilsen tadından yenmez
  • 09-02-2022, 18:21:44
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Bende bazen canım sıkıldığı zaman akşamları çay koyar sigaramı yakar okurum.
  • 09-02-2022, 18:33:26
    #15
    Moderatör
    Ofis veya evde çalışmalarımı yürütürken mola verdiğimde en büyük hobim. 😊