Maaşımdan memnun değilim yardımınız lazım. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Maaşımdan memnun değilim yardımınız lazım.
13
●
1.212
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Maaşımdan memnun değilim yardımınız lazım.
1
2
06-02-2022, 07:00:21
#10
diyaraslan
solmodern adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kıbrısta asgari ücret 6,5k.
ve kimse asgari ücretle çalışmıyor.. söyleyeceklerim bu kadar. Buraya gelin hocam
Kıbrıs iyi hoş da orada Harcamalar ne bazda?
06-02-2022, 09:28:13
#11
ZINKKK
Kıdem önemlidir iş yerlerinde aynı işi yapıyorsunuz diye aynı maaşı alamazsınız. Fevri davranmayın derim.
06-02-2022, 10:33:15
#12
twity
Bir alternatifin yok ise en iyi iş yaptığın iştir. Önce diyalog ile hal etmeye çalış. Çözemezsen istifa etmeden iş arayışına girmeni tavsiye ederim.
06-02-2022, 10:36:54
#13
umityildrim
Günümüz şartlarında zamlar olurken zam istemeniz normal hocam. 🙂
06-02-2022, 11:44:34
#14
oguzhana
solmodern adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kıbrısta asgari ücret 6,5k.
ve kimse asgari ücretle çalışmıyor.. söyleyeceklerim bu kadar. Buraya gelin hocam
Ama yaşam pahalı değil mi orada
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler