Piyasanın İçinden Geçtiğim Zamanlar - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Piyasanın İçinden Geçtiğim Zamanlar
11
●
632
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Piyasanın İçinden Geçtiğim Zamanlar
1
2
03-02-2022, 21:26:27
#10
eyefive5
piyasa: içimden geçmek değil mesele,mesele içimde kalabilmek
03-02-2022, 21:29:14
#11
Bruskfatih
😂😂👍
03-02-2022, 21:29:38
#12
Temajet
eyefive5 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
piyasa: içimden geçmek değil mesele,mesele içimde kalabilmek
Keşke hep içinde kalabilsek de çıkmasak.Herkesin istediği şey
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler