• 03-02-2022, 21:16:45
    #1
    Başka forum üzerinde ilk hangi ticaret yapmışım diye bakayım derken bu konuyu buldum. Bu fiyatlarıma rağmen indirim isteyenler oluyordu 😂 Bir keresinde 3 hesap sattım sattığım kişi ödemeyi yapmadı. O forumda şikayet açıp banlattım. Bu forumda bazen denk geliyor. Ona bir şey yazmamak kendimi zor tutuyorum 😂
  • 03-02-2022, 21:17:40
    #2
    Kişinin ismini pmden iletirseniz ticaret yapmayacağım.
  • 03-02-2022, 21:18:23
    #3
    metinolgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişinin ismini pmden iletirseniz ticaret yapmayacağım.
    Veremem hocam maalesef. Doğru olmaz yani. 😅
  • 03-02-2022, 21:19:17
    #4
    Ben 63k sayfayı 180 tl ye almıştım ertesi gün 600 tl ye sattım. Kâr ettim zannediyordum alan adam da 1700 e sattı
  • 03-02-2022, 21:19:33
    #5
    Kişisel Rütbe
    Hocam 47.6k ya talibim hemen PM gelin
  • 03-02-2022, 21:20:37
    #6
    Konudan bağımsız ama wm-aracı'nın özel yazılımı da çok iyi olmuş.
  • 03-02-2022, 21:20:39
    #7
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 47.6k ya talibim hemen PM gelin
    Ben de talibim hocam. Kendi kendime PM mi atsam ne yapsam acaba 😂
  • 03-02-2022, 21:20:58
    #8
    Çok ucuzmuş hocam o zamanlar
    https://ilansat.com/ilan/140k-instag...ir-103863.html
  • 03-02-2022, 21:21:43
    #9
    Kişisel Rütbe
    batukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de talibim hocam. Kendi kendime PM mi atsam ne yapsam acaba 😂