• 02-02-2022, 09:54:18
    #37
    lviii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu muhabbet gerçekten döndü mü ya
    %100 yaşandı hocam
    (çakı ahmet karakterini ben uydurdum, kişi farklı kişi)
  • 02-02-2022, 10:06:54
    #38
    EmreKRMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %100 yaşandı hocam
    (çakı ahmet karakterini ben uydurdum, kişi farklı kişi)
    allah sabır versin. Ben de bi kaç sene önce çok düşünceli ve kibar olduğum için yine böyle bir vaka yaşamıştım
  • 02-02-2022, 10:11:14
    #39
    En doğru olanı yapmışsın hocam.
    -Erkek arkadaşım nasıl
    Ne demek? Seni muhtemelen sıradan bir arkadaş olarak gördü?
    Edit: burda biraz senin de hatan var .
    Birisini yanına masana davet ederken senin sorman gerekiyordu kimi ne için çağırıyorsun diye.
    Sonuçta senin oturduğun yer ve senin masana gelen tanımadığın birisi.
  • 02-02-2022, 10:12:29
    #40
    ArtStoreUqur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En doğru olanı yapmışsın hocam.
    -Erkek arkadaşım nasıl
    Ne demek? Seni muhtemelen sıradan bir arkadaş olarak gördü?
    Normal sıradan biri olarak gördü büyük ihtimal hocam
  • 02-02-2022, 10:26:41
    #41
    EmreKRMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal sıradan biri olarak gördü büyük ihtimal hocam
    Bu mesaj beni bitirdi bee
  • 02-02-2022, 10:27:44
    #42


    Aklıma bu effect geldi
  • 02-02-2022, 10:28:11
    #43
    mralihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu mesaj beni bitirdi bee
    Yakılır hocam buna hatta içilir be...
    Sürekli konuştuğunuz hatta her akşam onun aradığı biriydim. Bir gün bile mesaj atmasam akşamına arar; sen niye mesaj atmadın, niye beni aramadın diye söylenirdi. Bende bir ihtimal benden hoşlanıyor sandım meğerse yanılmışım
  • 02-02-2022, 10:48:00
    #44
    EmreKRMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar başımdan geçen bir olayı sizlere anlatmak ve abilerimden kardeşlerimden fikirlerini almak istiyorum.
    Sürekli konuştuğumuz bir kız var. Her akşam arar; n'apıyorsun, günün geçti gibi sorular sorarak konuşuruz ama kız çok fazla egoist. Neyse, bende 1 aydır bir akşam çıkalım konuşalım dedim sürekli bakarız diyen kız dün olur dedi. Balıkesir'de yeni açılan bir pastane var oraya gidelim mi dedi tamam dedim akşam kızı aldım oraya gittik. Otururken bu sürekli telefondaydı ve bir arkadaşım daha gelse sana ayıp olur mu dedi bende; sorun olmaz gelebilir dedim ki keşke gelmesin deseydim. Gelen kişi; erkek arkadaşı/sevgilisiymiş meğer. Arkadaş geldi, bir görseniz dilenci olsa para vermezsiniz, yağmurlu hava da su verilmeyecek bir tip; dövmeli (göğsünde canım anam yazıyor (gösterdi manyak) ), nike sponsoru, elinde tesbih ve sürekli "nabbuuunnn leeen" diyen veya 50 kuruş ver len tırrek tipinde biri. Gittiğimiz mekanda elit bir mekan. Bu arkadaş geldi oturdu ve kıza herkesin içinde çemkirmeye başladı; sürekli kıza bağırıyor ve sesini yükseltiyor; yapamazsın, edemezsin, bize öyle şeyler ters deyip duruyor. Zaten bu gelince masaya oturunca yaptığı ve yapacağı (inş canım yaparsın) muhabbeti konuştu. Yok efendim erkek adam emanetsiz dolaşmaz, bu yeni nesili ben anlamıyorum vs...

    Dün akşam buluşmadan ayrıldıktan sonra beni aradı; işte sence erkek arkadaşım nasıl? Çevresi çok geniş biri, beni seviyor gibi söylemlerde bulundu. Bende hayırlısı olsun diyerek konuyu kapattım ve kıza bir daha yazmadım, mesaj dahi atmadım.

    Arkadaşlar buraya da yazmak istedim lütfen yanlış anlamayın, biraz morellerim bozuk yani...
    Selamlar hocam,
    Valla konuyu okurken o tiplemeye yarıldım evin içinde kahkahalar atıyorum bunun için çok özür dilerim sizde gülmüşsünüzdür o çocuğa
    Uzun lafın kısası boşverin be hocam egoist kızdan hayır gelmez zaten. Bir yerdeyken arkadaşını çağıranlara sinir oluyorum zaten.
  • 02-02-2022, 10:48:39
    #45
    eleman sizi kız arkadaşıyla görünce olay çıkarmamış Allahtan. verilmiş sadakanız var. uzak durun böyle insanlardan.
    • EmreKRMN
    EmreKRMN bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.