• 02-02-2022, 09:23:48
    #10
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O sana dönecek sen de ona döneceksin çünkü aşık olmuşsun.
    Onun bana dönmesine %1 veya %0.01 ihtimal bile vermiyorum ve bende dönmem artık hocam. Numaralarını bile sildim.
  • 02-02-2022, 09:24:35
    #11
    O tipi beğenenin içi kekodur kardeşim kusura bakma ama. Vücudunda canım anam dövmesi veya kan damlayan gül dövmesi yoktur ama kalbinde saklıdır.
  • 02-02-2022, 09:25:20
    #12
    EmreKRMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen çakı ahmeti tanıyon mu bldr?
    Tanıyorum
    Hee ben ona abi diyorum
    Ben demiyorum

    Muhabbetlerden biri
    Çakı Ahmet tırnak makası ile dolaşırdı, ben ustura
    Çakı Ahmet gülerdi, ben gülmem
    Çakı Ahmet Abibas giyerdi, ben niksan
  • 02-02-2022, 09:26:00
    #13
    Önce sorsaydın sevgilin/flörtün var mı diye
  • 02-02-2022, 09:26:37
    #14
    Kızmı yok kardeşime sal gitsin zaten hayır gelmezdi önümüzdeki maçlara bak 😉
  • 02-02-2022, 09:28:17
    #15
    Sadakan varmış
  • 02-02-2022, 09:28:43
    #16
    kendi yaşıtlarına yeni nesil garip ve biraz morallerim bozuk kısmını okuyunca sadece garipsedim
    valla bence gidin iki satır makale yazın kızlarsoruyor var oraya açın konuyu daha çok dönüş gelir r10 da buna çözüm olarak imzamdaki linkten backlink kasarız anca
  • 02-02-2022, 09:28:45
    #17
    Anlam veremiyorum evlenmeye gelince düzgün ararlar ama hep böyleleri ile takılırlar....
  • 02-02-2022, 09:29:01
    #18
    Hocam sabrınız için tebrik ederim öncelikle, bunun gibi kızlar hak ediyor böyle olmayı eminim siz daha iyilerine layıksınız.