• 01-02-2022, 11:54:12
    #1
    Yalnız şöyle bir durum var , sadece 3+1 lik kısmını görebiliyorum. 980 liralık elektrik faturasını bana getiren diğer 500 odayı nasıl bulabilirim.
  • 01-02-2022, 11:56:12
    #2
    Wordpress
    Bilerek yaptılar bunu. Birileri bilerek yükseltti ve birisi de çıkıp düşüreceğini söyledi. Bu şekilde kahraman oldu. Bir yerden alıyor bir yerden vermiş gibi yapıyor, yazık.
  • 01-02-2022, 11:56:36
    #3
    Sarayından foto bekliyoruz


  • 01-02-2022, 11:57:29
    #4
    Ben de sarayda oturuyorum. Akşam 5 çayını benim sarayımda içelim mi?
  • 01-02-2022, 12:04:35
    #5
    Bizim yalıyada bekleriz tim r10 a yetecek kadar elektrik tüketiyoruz
  • 01-02-2022, 12:06:50
    #6
    Oda birşey mi biz evi sanayi yapmışız
  • 01-02-2022, 12:38:57
    #7
    Bizim Trafoya kedi mi açtı acaba bir bakayım
  • 01-02-2022, 12:44:03
    #8
    mesela biz 1512 liralık fatura ile ülkeye elektrik veriyoruz ya siz?
  • 01-02-2022, 12:45:52
    #9
    Siz napıyonuz ne çalıştırıyonuz evde ya