Hava Atmak Gibi Olmasın Ben Sarayda Oturuyorum. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hava Atmak Gibi Olmasın Ben Sarayda Oturuyorum.
14
●
752
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Hava Atmak Gibi Olmasın Ben Sarayda Oturuyorum.
1
2
01-02-2022, 11:54:12
#1
Semotion
Yalnız şöyle bir durum var , sadece 3+1 lik kısmını görebiliyorum. 980 liralık elektrik faturasını bana getiren diğer 500 odayı nasıl bulabilirim.
01-02-2022, 11:56:12
#2
shentaweb
Wordpress
Bilerek yaptılar bunu. Birileri bilerek yükseltti ve birisi de çıkıp düşüreceğini söyledi. Bu şekilde kahraman oldu. Bir yerden alıyor bir yerden vermiş gibi yapıyor, yazık.
01-02-2022, 11:56:36
#3
asporkan
Sarayından foto bekliyoruz
01-02-2022, 11:57:29
#4
CGLR
Ben de sarayda oturuyorum. Akşam 5 çayını benim sarayımda içelim mi?
01-02-2022, 12:04:35
#5
Buraak
Bizim yalıyada bekleriz tim r10 a yetecek kadar elektrik tüketiyoruz
01-02-2022, 12:06:50
#6
ozturrk34
Oda birşey mi biz evi sanayi yapmışız
01-02-2022, 12:38:57
#7
ArtStoreUqur
Bizim Trafoya kedi mi açtı acaba bir bakayım
01-02-2022, 12:44:03
#8
Emirhano
mesela biz 1512 liralık fatura ile ülkeye elektrik veriyoruz ya siz?
01-02-2022, 12:45:52
#9
AOA
Siz napıyonuz ne çalıştırıyonuz evde ya
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler