Can Sıkıntısından - Önüme ilk Gelenlere Avatar - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Can Sıkıntısından - Önüme ilk Gelenlere Avatar
54
●
1.838
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Can Sıkıntısından - Önüme ilk Gelenlere Avatar
1
2
3
4
5
6
7
02-02-2022, 23:27:32
#46
Linux
iyisite.NET
masterthone adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bana da banadaaa
Hocam senin nick o kadar uzun ki, üzerine nickini yazayım desem 100x100 avatarda nick bile görünmez.
sana ne yapılır ki.
02-02-2022, 23:28:02
#47
Ponba
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Banada yapar mısın hocaam
02-02-2022, 23:47:51
#48
masterthone
Linux adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam senin nick o kadar uzun ki, üzerine nickini yazayım desem 100x100 avatarda nick bile görünmez.
sana ne yapılır ki.
https://scontent.fesb4-2.fna.fbcdn.n...aA&oe=621F01DB
bu fotoma yap
02-02-2022, 23:56:09
#49
MehmetcanK
Müsitsen bende alabilirim.
https://drive.google.com/file/d/18rZ...ew?usp=sharing
02-02-2022, 23:59:04
#50
Linux
iyisite.NET
Ponba adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Banada yapar mısın hocaam
Bir adet imzalık
ve Avatarlar
03-02-2022, 00:10:53
#51
Ponba
Linux adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir adet imzalık
ve Avatarlar
O imzalık ne öyle !!! Çok iyisin hocam eline sağlıkk..
03-02-2022, 00:16:13
#52
Linux
iyisite.NET
masterthone adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://scontent.fesb4-2.fna.fbcdn.n...aA&oe=621F01DB
bu fotoma yap
MehmetcanK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Müsitsen bende alabilirim.
https://drive.google.com/file/d/18rZ...ew?usp=sharing
03-02-2022, 00:16:59
#53
Linux
iyisite.NET
Ponba adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O imzalık ne öyle !!! Çok iyisin hocam eline sağlıkk..
Bu biraz daha iyi sanki.
03-02-2022, 00:22:00
#54
Ponba
Linux adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu biraz daha iyi sanki.
Avatarla pek iyi değil ama eller dert gormesın
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler